14 Mart 2010 Pazar

Paçavra

Paçavra bir kağıt var yine yorgun ellerimde. Her şey çok mu zor?
Sensiz nefes almakla , göz pınarlarımın kuruması aynı şey.
Dudaklarıma düşen sessiz,yorgun ama inatçı aşk taneleri acıtıyor canımı
Pervasızca kurduğun her cümle gibi..
Dünümü unutmak için girdiğim her serüvenin sonu yine sen.
Gülümseyişimin verdiği mutluluk bir boşluk şimdi.
Canım yanıyor be sevgili..
Her serüvende bir sen , bir ben yaratıyorum.
Bir sen.
Bir ben.
Bana yaptıklarını yapıyorum belki de suçsuz bir çok zavallıya.
Hadi gel kurtar beni bu sonsuz günahtan..
Üzerini toz kaplayan defteri aç,
Üzerine beyazlar yaz.Yarınımın adını koy.
Aşkla
Gurursuzlukla
Sonsuz sadakatla
Uyuyorum şimdi sensiz geçen bir günün daha sonunda.Sabah olsun gün seninle başlasın , bugün son olsun istiyorum.
Komik..
..
..
..
Her sayfada bir sen diliyorum.
Adına yazdığım bilmem kaçıncı sen daha dileyişim...Bilmiyorum.

1 yorum:

  1. Bunasıl bir yazıdır böle aman allahım!!!!!
    çok etkilendim nekadar içten nekadar samimi yazılmış!!içimden bişeylerin gittiğini hissettim resmen....

    YanıtlaSil