14 Mart 2010 Pazar

Şarap Şişesi

16/12/2009

Bir gece mum ışığı eşliğinde bir elde şarap kadehi,diğer elde kütüphaneden alınmış rastgele bir kitap.Rastgele açılmış belki ama kitaptaki en güzel şiir.
Bir yudum alınır şaraptan,birkaç satır okunur şiirden ;

Açılmamış şarap şişesiydim , ki öyle kaldım
Acımı köpürtmedim , içime savdım
Gözyaşlarımı göstermedim , ki sildim
Özgürlüğüm beni tutsak düşürdü , başaramadım
İçimde kara kara bulutlar sallandı , ki sallandılar
Dışarı yağamadım
Ve yenildim
Ve sustum
Şarabı sev
Tütünü incitme !
Beni de , unut artık !

Açılmamış şarap şişesiydim .... Öyle kaldım.

3 yorum:

  1. profilinizin düzenlenmesi,güncellenmesi,izlenmesi,yorum atarken sadece anonimden yollayabilmek gibi problemler olduğu halde takip ettiğim bi profil
    yazılanlar güzel duygu yüklü kalbine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. - Evet profilin ayarlarında sorun oluyor zaman zmana.Bkaç arkadaşım daha söyledi.teşekkür ediyorum....

    YanıtlaSil