21 Mayıs 2010 Cuma

Altıncı Duyu.


'Başkaları için beslediğimiz iyi hisler, yaraya sürülen merheme benzer, dostluğun ve ilişkilerin yeniden kurulmasını sağlar.
İyi hisler zihinde yaratılır, tutum yoluyla yayılır, gülümseyişe ve gözlere yansır.
Gülümseme kalbin kapılarını açar ve bir bakış mucizeler getirir.'
'Zihninizde huzur yaratın ve böylece çevrenizde huzurun dünyasını oluşturun.'
'Kendinize sorun... Benim için hayatta en önemli şey nedir?
Bunu önünüzde tuttuğunuzda, başka birçok şeyin kendi kendine çözüldüğünü göreceksiniz.'

2 yorum:

  1. evet haklısın herkes için önemli olan mutlaka birsey vardır ama genel olarak herkes için sevdikleri değerlidir...

    YanıtlaSil
  2. -Katılıyorum. Uzun uzun bişeyler yazardım ama iyi hissetmiyorum kendimi. Katılıyorum diyip kapatıyorum o yüzden.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil